Thursday, August 30, 2012

Magic at ECC Juniors

The day after the Susukino Festival, I was scheduled to do some magic in English to 50 kids at the ECC Juniors English conversation practice school. It was very far, and very much uphill, to go to the place of the event, but once there it was a lot of fun. The kids were nice, and we also played some games in English etc. for 90 minutes or so. I did 30 minutes of magic, and the kids seemed to enjoy it.

すすきの祭の次の日にマジックショーの予定もあった。ECCジュニアーの英会話スクールのイベントで英語でマジックをやる予定だった。イベントの会場までがかなり遠かった。凄い坂道だったし。やっと着いたら、楽しかったけど、笑。子供50人くらいがいて、最初90分くらい色々なゲームを英語でしたりした。僕が30分のマジックショーもした。皆喜んでくれたみたい。

No comments:

Post a Comment