Monday, July 22, 2013

Ridiculously big changing room


Last Friday I did a magic show in a hotel. There was a party for some top people of a big company, they were changing the local boss or something, and I was asked to do magic for them during their dinner. I was asked to show up before 19:30 for some pre-show preparations, and later it turned out that they wanted the actual magic show to start at 20:50... This was a longer wait than I had expected, but they did give me a very nice waiting room. I had a great view (the magic show was done on the first floor but for unknown reasons I got a changing room on the 12th floor!), and the room was larger than my whole apartment... by a lot. I also got a can of sweets.

Everyone seemed happy about the magic, and people laughed a lot.


金曜日に久しぶりにホテルでマジックショーをやった。会社の偉い人の集まりのパーティーがあって、札幌の支社の社長が変わるからか何かそういう感じだった。ディナーのエンタテインメントとして、僕のマジックショーがあった。準備とかがあるから、19時半に来て欲しいと言われて、早く行った。ショーが始まる時間は結局20時50分になると言われたから、思ったより待っている時間長かった。でも、控室が凄い部屋だった、笑。僕の住んでいるアパートより全然広かったし、景色もきれいだったし。ショーの会場は1階だったのに、控室がなぜか12階にあった。お土産のバウムクヘンを貰ったし。

皆喜んでくれたみたい。お客さんがよく笑ってくれたから、良かったと思うね。

No comments:

Post a Comment