Wednesday, November 6, 2013

Another huge changing room


Today I did magic at a wedding at the JASMAC hotel here in Sapporo. Again, the bride and groom were very cute. I went around to all the tables, doing very short performances of magic at each of the 14 tables. Everyone seemed very happy with my magic, and some very young kids (3 years old?) sat with their mouths open in a very stereotypical look of surprise, which their parents thought was hilarious. Very cute.

I had a huge changing room all to myself, where I sat around waiting for over an hour before it was my turn to perform (they asked me to show up early but then the wedding schedule got a bit delayed). Lots of fun, and very nice people.

今日JASMACホテルでまた婚礼でマジックをやってきた。可愛い新郎新婦だった!テーブルを回って、マジックを見せた。14テーブルもあったから、各テーブルで結構短いパフォーマンスになった。それでも皆喜んでくれたみたい。若い子供(3才?)が驚きすぎて、口が開いたまんまで可愛かった。ご両親も笑っていた。

僕だけのためのめちゃくちゃ広い控え室もあった。そこで1時間以上待機していた。早めに来て欲しいと言われたから、かなり早く着いた。その後、スケジュールがちょっと遅くなったみたいで、結構待っていた。楽しいイベントだったし、いいお客さんだったし、良かった。

No comments:

Post a Comment