Monday, March 19, 2012

Magic and crabs


A few weeks ago a woman who I have met in several places came to our magic bar. She has come many times before, and we have met in other magic bars etc. too. She had three other guests with her, but all of them had been to for instance the magic snack "Ropossa" several times, so there were quite a lot of tricks I like to do that they had seen so many times that it was not really an option to do them...

色々なマジックバーに行ったことがある女の人が前にうちのマジックバーに来てくれた。何回か来ているし、僕も他のところでも会っているし、マジックが結構好きな人なんだ。今回他のお客さん3人も一緒に来た。皆、何回もマジックを見ているって。例えば、マジックスナック「ロポッサ」に何回も行っている。僕がよくやるマジックの中で、何回もみているマジックが結構あったので、何を見せればいいか、ちょっと困っていた(笑)。僕のリパートリーの中で見ていないマジックも結構あったけど。

They were eating some type of small crabs as snacks. They had too many and gave me a bunch of crabs too. They were quite good, though it felt a bit weird to eat the shells and everything.

小さなかにのおつまみを食べていた。かにがありすぎて、僕にもくれた。美味しかった。

No comments:

Post a Comment